Svar På Tal!

Mimmi om Bilder: Söta Selena Och Justin!:
Jag älskar selena & justin♥
Men bara en fråga, vart har du fått tag på alla bilder? jag ska inte göra likadant, det svär jag på jag är bara nyfiken:D


Hej! Älskar oxå dom:) Asså det gäller att veta olika hemsidor och det beror på vilka bilder du menar. Konsert bilder får jag från hans hemsida, Video's när han är ute i stan och sådant får jag från TMZ osv.., skvaller på videos får ja från, typ CleverTV men jag får också från andra ställen. Annat skvaller får jag från bieberheiress, det sägs att det är tjejer som känner Justin som äger hemsidan..men man vet aldrig. Justin har ju Twitter och Facebook. Han har också YouTube,både privat och normal. Sen har ju hans Dj en hemsida som han laddar upp videos från backstage och sådant. Annars gäller det att vara med i BieberVärlden. Och det är verkligen inte lätt att hitta all skvaller och sådant. Men kopiera aldrig nåt från min blogg elr andras bloggar om ni inte lämnar Creads.

Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bieber Smile I Smile - -

Svar På Tal!

Mimmi om Bilder: Söta Selena Och Justin!:
Jag älskar selena & justin♥
Men bara en fråga, vart har du fått tag på alla bilder? jag ska inte göra likadant, det svär jag på jag är bara nyfiken:D


Hej! Älskar oxå dom:) Asså det gäller att veta olika hemsidor och det beror på vilka bilder du menar. Konsert bilder får jag från hans hemsida, Video's när han är ute i stan och sådant får jag från TMZ osv.., skvaller på videos får ja från, typ CleverTV men jag får också från andra ställen. Annat skvaller får jag från bieberheiress, det sägs att det är tjejer som känner Justin som äger hemsidan..men man vet aldrig. Justin har ju Twitter och Facebook. Han har också YouTube,både privat och normal. Sen har ju hans Dj en hemsida som han laddar upp videos från backstage och sådant. Annars gäller det att vara med i BieberVärlden. Och det är verkligen inte lätt att hitta all skvaller och sådant. Men kopiera aldrig nåt från min blogg elr andras bloggar om ni inte lämnar Creads.

Kram!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P