Bilder: Söta Selena Och Justin!


AWWW!!

Ryan,Justin och Selena.

Asså guud vad sööta!!

Dom kanske skulle kyssa varandra?


Jag tycker att dom passar bra ihop! Jag vill inte ha några kommentarer om att Selena suger och att hon inte är bra för honom. Det är hon visst, Hon är en otroligt söt tjej som lever sin dröm och hon är snäll oxå! Om ni var äkta fans skulle ni ha gillat det här, När Justin ler ler vi, eller hur? Och om Justin är lycklig med Sel så är jag glad, Plus älskar jag Sel och Justin och det har jag alltid gjort. Det här är min åsikt. Hon förtjänar inte HATERZ! Hon är värd mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag älskar selena & justin♥

Men bara en fråga, vart har du fått tag på alla bilder? jag ska inte göra likadant, det svär jag på jag är bara nyfiken:D

2011-02-04 @ 20:52:20
Postat av: Whitney

heej jag bara undrar jag ska göra en blogg och jag måste veta hur gör man bakrunden

2011-04-20 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bieber Smile I Smile - -

Bilder: Söta Selena Och Justin!


AWWW!!

Ryan,Justin och Selena.

Asså guud vad sööta!!

Dom kanske skulle kyssa varandra?


Jag tycker att dom passar bra ihop! Jag vill inte ha några kommentarer om att Selena suger och att hon inte är bra för honom. Det är hon visst, Hon är en otroligt söt tjej som lever sin dröm och hon är snäll oxå! Om ni var äkta fans skulle ni ha gillat det här, När Justin ler ler vi, eller hur? Och om Justin är lycklig med Sel så är jag glad, Plus älskar jag Sel och Justin och det har jag alltid gjort. Det här är min åsikt. Hon förtjänar inte HATERZ! Hon är värd mycket mer.
Postat av: Mimmi

Jag älskar selena & justin♥

Men bara en fråga, vart har du fått tag på alla bilder? jag ska inte göra likadant, det svär jag på jag är bara nyfiken:D

2011-02-04 @ 20:52:20
Postat av: Whitney

heej jag bara undrar jag ska göra en blogg och jag måste veta hur gör man bakrunden

2011-04-20 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P