Förlåt!

Hej Bloggen!

Förlåt för att jag inte har upptatera något alls! Men det är mycket i skolan och jag upptatera inte på min "Privata blogg". Så jag har också en viktig fråga. Jag har beställt Justins bok via Cdon men den har inte kommit än, har vänta typ en vecka så hur lång tid tog det för er?



Så. Jag undrar om nån av er där ute vill hjälpa mej med bloggen men som andra blogg ägare har jag regler:

* Ni får inte ge bort lösenordet. (Inte ens till bästa kompisen)
* Ni ska skriva saker som intresserar folk inte typ. "Ja vet ni Justin köpte det och det och han var där med Ryan elr Chaz"
* Inga dumma saker till mina läsare.
* Om ni vill att er kompis ska skriva ett inlägg så ska NI skriva lösenordet innan kompisen ska skriva ett inlägget.
* Jag skriver inte bara om vad som har hänt Justin, jag skriver om hans nära och kära ibland. Så det hoppas jag att ni gör,
* "Visste Ni Att..?"- inläggen behöver inte vara 100% sant. Jag hoppas att läsarna vet om det, allt jag skriver är inte sant en del grejer är ibland rykten.,
* Ni ska inte bara skriva nyheten ni ska kolla lite fakta om den och sådant.
* Ni ska hänga med i "Bieber Världen".
* Jag vill inte ha ett år gammal nyhet på bloggen. (Asså typ en nyhet från början av 2010)
* Ni kontaktar mej via msn: [email protected].
* Ni måste vara yngst 11 år men gärna 12-13. (Jag vill inte ha folk som är yngre än 11 år för dom kanske inte fattar all fakta: inge illa menat)

Snälla kontakta mej för jag kommer inte kunna skriva och skolan är viktigt. Bara för att jag inte skriver betyder det inte att jag inte hänger med i Bieber Världen. Jag vet allt som händer där just nu,allt om Selena och Justin. Och Justins nya film och att Justin håller på med ett nytt avsnitt av CSI:)


BIEBER LOVE!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bieber Smile I Smile - -

Förlåt!

Hej Bloggen!

Förlåt för att jag inte har upptatera något alls! Men det är mycket i skolan och jag upptatera inte på min "Privata blogg". Så jag har också en viktig fråga. Jag har beställt Justins bok via Cdon men den har inte kommit än, har vänta typ en vecka så hur lång tid tog det för er?



Så. Jag undrar om nån av er där ute vill hjälpa mej med bloggen men som andra blogg ägare har jag regler:

* Ni får inte ge bort lösenordet. (Inte ens till bästa kompisen)
* Ni ska skriva saker som intresserar folk inte typ. "Ja vet ni Justin köpte det och det och han var där med Ryan elr Chaz"
* Inga dumma saker till mina läsare.
* Om ni vill att er kompis ska skriva ett inlägg så ska NI skriva lösenordet innan kompisen ska skriva ett inlägget.
* Jag skriver inte bara om vad som har hänt Justin, jag skriver om hans nära och kära ibland. Så det hoppas jag att ni gör,
* "Visste Ni Att..?"- inläggen behöver inte vara 100% sant. Jag hoppas att läsarna vet om det, allt jag skriver är inte sant en del grejer är ibland rykten.,
* Ni ska inte bara skriva nyheten ni ska kolla lite fakta om den och sådant.
* Ni ska hänga med i "Bieber Världen".
* Jag vill inte ha ett år gammal nyhet på bloggen. (Asså typ en nyhet från början av 2010)
* Ni kontaktar mej via msn: [email protected].
* Ni måste vara yngst 11 år men gärna 12-13. (Jag vill inte ha folk som är yngre än 11 år för dom kanske inte fattar all fakta: inge illa menat)

Snälla kontakta mej för jag kommer inte kunna skriva och skolan är viktigt. Bara för att jag inte skriver betyder det inte att jag inte hänger med i Bieber Världen. Jag vet allt som händer där just nu,allt om Selena och Justin. Och Justins nya film och att Justin håller på med ett nytt avsnitt av CSI:)


BIEBER LOVE!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P